Specialisté na venkovní sprchy
Doprava zdarma
Garance nejlepší ceny
Zákaznický servis 775 010 189

Reklamace


Při výrobě dbají naši dodavatelé na nejvyšší kvalitu. Pokud však na některém z našich výrobků zjistíte závadu v záruční době, kontaktujte nás.

Abychom mohli problém co nejdříve začít řešit, zašlete nám prosím následující informace na adresu servis@venkovnisprchy.cz:

  • do předmětu e-mailu uveďte číslo objednávky; např. 63955 (uvedeno na faktuře a v potvrzení objednávky)
  • stručný popis závady a případně způsob, jak k ní došlo
  • fotografie (záběry zblízka i celku)
  • video (pokud se jedná o závadu, která pouze z fotografie není viditelná, např. špatný tok vody)
  • zda jde o závadu, která vznikla ihned při instalaci, případně až po nějaké době užívání
  • v případě sprch značky AMA prosíme zároveň o fotografii QR kódu, který má na sobě každá sprcha (umístnění kódu naleznete v instalačním manuálu daného modelu)

Na základě obdržených informací vyhodnotíme, zda se jedná o výrobní vadu či vadu materiálu, nebo zda je vada způsobena běžným opotřebením či poškozením způsobeným vnější příčinou nebo nedodržením správného postupu při instalaci.

Pokud je reklamace oprávněná, nabídneme jako první opravu zboží.

Mnohdy postačí výměna vadného dílu, který pro urychlení procesu pošleme přímo zákazníkovi. Ten si součástku může sám vyměnit. To je zpravidla nejjednodušší a nejrychlejší způsob vyřešení reklamace.

Pokud je závada rozsáhlejšího charakteru, bude třeba sprchu doručit zpět výrobci a opravit.

Pokud výrobce uzná, že produkt není možné opravit, dalším krokem je výměna zboží.

Nelze si nárokovat výměnu zboží, pokud sprcha lze jednoduše opravit.

Na následující vady se záruka nevztahuje:

  • běžné známky opotřebení a používání sprchy, např. škrábance, oxidační skvrny způsobené ovzduším, výpary chemických látek nebo oxidační skvrny u neošetřených povrchů (Model Origo)

  • důsledky nesprávného používání nebo péče

  • postup instalace, který není v souladu s návodem

  • součástky podléhající běžnému opotřebení, tj. kartuše, přepínače


Pokud je reklamace oprávněná, hradí společnost Werkbad v plné výši náklady na dopravu.


Podrobný reklamační řád naleznete zde.